Lepší data? Víte proč někteří návštěvníci nedokončí objednávky? Prohlédli si zboží, ale nenakoupili? Odpovědi na otázky a spoustu dalších informací poskytne rozšíření Google Analytics o nástroj Enhanced Ecommerce.

Co dokáže Enhanced Ecommerce?

Google Analytics

  • Analyzovat jak daleko se dostávají nakupující v nákupním procesu a kdy odchází.
  • Chování při platbě může poukázat na nedostatky v objednávkovém procesu.
  • Pochopíte, které výrobky zůstávají často v opuštěném nákupním košíku a naopak.
  • Lze sledovat souvislost mezi chováním nakupujících a produkty od samého počátku až do konce nákupního cyklu.
  • Bohaté uživatelské segmenty umožňující se hlouběji ponořit do nákupního chování.

Závěr

Ve WDT standardně implementujeme v rámci technologií redakčního systému m@gnetpro nástroje Google Analytics Enhanced Ecommerce.