Výchozí stav

Společnost ECOPRINT měla nejednotnou webovou prezentaci – oddělený firemní web a e-shop. Oba běžely na zastaralé technologii a ani jeden nebyl marketingově ošetřen. Jejich provedení neumožňovalo obsluhu velkých klientů.

Řešení

Původní weby jsme převedli na náš redakční systém, díky čemuž jsou snadněji editovatelné a přizpůsobitelné. Spojili jsme e-shop a firemní web. Aplikovali SEO, podpořili návštěvnost digitálním marketingem a web redesignovali. Posléze jsme do systému zapracovali bonusový systém a další položky správy velkých klientů, kterých stále přibývá.

Současnost

Nyní s ECOPRINTEM pracujeme na zdokonalení rozesílek (coby prostředku cíleného oslovení konkrétních zákazníků). Stále zdokonalujeme využití možností e-shopu a CRM systému a připravujeme aktualizaci stránek dle posledních technologických trendů.