Výchozí stav

Společnost HELD disponovala webem, který odpovídal přelomu století: byl nepřehledný, nedotčený možnostmi online marketingu, nedostatečně zaměřen na obchod. Neměl optimálně nastaveny informační vstupy. O vhodné reprezentaci firmy se nedalo mluvit vůbec.

Řešení

Pro HELD jsme vytvořili web zcela nový, odpovídající aktuálním grafickým trendům a technologiím. Věnovali jsme mu marketingovou péči a optimalizovali pro vyhledávače. Nastavili interakci s DOSovým informačním systémem a vypracovali náročný katalog produktů, jehož naprostá většina vstupů nebyla v elektronické podobě. Díky naší péči se web dostal i do srovnavačů zboží, přestože nejde o e-shop.

Současnost

Momentálně pracujeme na rozsáhlém redesignu stránek, který počítá s prohlížením na mobilech a v tabletech. A dále zdokonalujeme možnosti cíleného oslovování zákazníků.