Při komunikaci se supportem můžete být požádáni o zaslání obrázku Vaší obrazovky. Jakmile budete mít na obrazovce zobrazenou popisovanou chybu, stiskněte na klávesnici klávesu „Print Screen“ („PrtnScr“ nebo podobný název). Klávesa se nejčastěji nalézá nad navigačním blokem mezi alfanumerickou a numerickou klávesnicí (viz obrázek). Na některých noteboocích se k její funkčnosti dostanete přes stisk tlačítka „Fn“ (držíte Fn a ještě stisknete Print Screen). Tímto postupem zkopírujete do schránky pouze obraz toho, co je aktuálně vidět na monitoru.
Pro zaslání sejmuté obrazovky je nejjednodušší vložit sejmutou obrazovku např. do MS Word klávesovou zkratkou CTRL+V nebo přes menu Úpravy > Vložit.
Soubor uložte a zašlete na support@wdt.cz nebo osobě, se kterou komunikujete.
Windows 7 – jednodušeji pomocí „výstřižků“
V operačním systému Windows 7 a 8 je k dispozici nástroj „Výstřižky“, který umožňuje jednoduché sejmutí obrazovky a základní úpravy, jako je zvýrazňování nebo mazání. Nástroj pustíte pomocí příkazu Start > Všechny programy > Příslušenství > Výstřižky.