Pfanner je rodinná firma založená v Rakousku již v roce 1854 a v současné době vlastnící pobočky ve 43 zemích světa. Její obrat činí v průměru 190 mil. eur ročně.
Na začátku tohoto roku přišla tato firma na český trh s jedinečnou novinkou: Kouzelným brčkem Sipahh ochucujícím mléko. Protože se jedná o unikátní produkt, který neměl v českých luzích a hájích obdoby, bylo třeba jej podrobněji představit spotřebiteli. Pfanner vsadil na četné promoakce v supermarketech a kvalitní mediální prezentaci.
Nutností bylo také vytvoření internetových stránek, které by o tomto unikátním výrobku poskytly nezbytné informace (zejména maminkám a tatínkům) a zároveň prostřednictvím her, akční grafiky a zábavných textů zaujaly děti. Firma Pfanner si pro tento úkol vybrala naši společnost WDT. Důvodů nebylo málo:
- Navrhli jsme vysoce funkční a kreativní design.
- Používáme nejvyspělejší technologie pro tvorbu webových stránek. (Kouzelná brčka Sipahh běží na špičkové technologii redakčního systému)
- Poskytujeme špičkové servisní zabezpečení stránek.
- Máme schopnost splnit úkol za velmi krátkou dobu (od první komunikace s klientem do předání kompletní zakázky uběhl neuvěřitelný 1 měsíc!).
- Získali jsme know-how v oblasti tvorby webových stránek - internet děláme už více než 15 let.
- Disponujeme týmem specialistů, kteří jsou schopni pružně a kreativně reagovat na přání zákazníka.
- A v neposlední řadě máme zkušenost s projekty většího rozsahu.
Jak to dopadlo?
Díky naší profesionalitě se nám podařilo plně uspokojit přání celosvětově působící firmy Pfanner. Zakázku jsme dokončili bez jakýchkoliv potíží za mimořádně krátkou dobu, samozřejmě v požadované kvalitě. Spokojenost z dobře odvedené práce se projevila na obou stranách.
A právě to je priorita WDT
: naplnit očekávání našich klientů.