Modul umožňuje evidovat požadavky řešitelského týmu
Popis modulu
Modul HelpDesk umožňuje evidovat a vyhodnocovat požadavky na řešitelský tým.
Modul HelpDesk lze provozovat i jako samostatnou aplikaci instalovanou na serveru objednatele.
Modul je připraven pro české daňové a právní prostředí.
Doporučené použití modulu
Modul je zejména určen:
- servisním společnostem (servis HW, SW, telefonů, kancelářské techniky…)
- větším společnostem, jako nástroj pro řešení problémů v rámci interní logistiky
Ideální způsob komunikace pro firmy, které mají obchodní zástupce či dceřinné společnosti a nemají vyřešen efektivní způsob vzájemné komunikace.
Přehled funkcí
- definice skupin uživatelů v rámci zemí (firem) a jednotlivých středisek (odděleních)
- definice uživatelských oprávnění jednotlivým skupinám uživatelů
- management záznamů pro funkci tzv. problém managera
- evidence poruchy/požadavku včetně stanovení priority jeho řešení
- evidence času stráveného řešitelem na daném problému
- informace řešiteli o novém problému (e-mail / SMS)
- přiřazování problémů jednotlivým řešitelům
- evidence specializací jednotlivých řešitelů
- sestavy pro vyhodnocování četnosti poruch, doby strávené na řešení problémů, úspěšnost jednotlivých řešitelů (přehledná tabulka, grafy Excel)