Výchozí stav firemního webu
Spolupráci se spol. Sidat jsme navázali v r. 2008. Hlavním tématem byl firemní web, který již neodpovídal obchodní síle společnosti, špatně se editoval a neumožňoval efektivní komunikaci a správu rezervací.
Řešení
Pro Sidat jsme proto vytvořili web nový, s důrazem na:
- přehlednost a prezentaci renomé společnosti,
- osvěžení grafiky a použití aktuálních technologií,
- interaktivitu (při rezervaci školení, poptávce produktů a servisu) a
- snadnou editaci
Výchozí stav komunikace a správy B2B
Dalším problémem Sidat byla podpora odběratelsko-dodavatelských vztahů. Komunikace a evidence objednávek, dodávek a marží probíhala přes telefony a faxy a data musela být do informačního systému znovu zadávána.
Řešení
Veškerou komunikaci a evidenci B2B vztahů jsme přenesli do B2B e-shopu, který umožňuje:
- kompletní správu obchodních partnerů a zakázek,
- individuální nastavení marží,
- výstupy do skladové, účetní i administrativní evidence.
Současnost
Se Sidat nadále spolupracujeme: vyvíjíme nová rozšíření e-shopu, připravujeme přechod stránek na responzivní design a plánujeme další inovace, aby náš klient mohl plně využít možností internetu při získávání zákazníků.